De agenda voor elke leerkracht!

De leerkrachtorganizer 

Altijd al opzoek geweest naar een agenda waar je werk en privé goed in kan organiseren? Dan is de leerkrachtorganizer wellicht iets voor jou! 



Zelf ben ik niet zo'n planner, maar ik ben het wel meer aan het leren. Toen ik de leerkrachtorganizer online tegenkwam was ik eigenlijk meteen al verkocht. Dit leek mij superhandig (maar vooral ook leuk) om mijn afspraken voor werk en school te combineren. Ik kocht hem bij Bol.com voor €18,89 en er zit zelfs een stickerboekje bij met handige en bruikbare stickers. Ik geef je graag een kijkje de agenda en laat een aantal stickers zien.

Stickerboekje
Van privé-afspraken en schoolafspraken overal is wel een leuk stickertje voor te vinden. Ook krijg je een stickervel waarbij je zelf de tabbladen kan plakken, superhandig! Hierbij een aantal vellen van het stickerboekje en hoe ik mijn tabbladen heb ingedeeld:



 

Handige pagina's in de agenda
Er zitten hele handige pagina's in die zeker voor een leerkracht erg interessant en handig zijn. 
Allereerst de weekindeling, bij elke dag is er ruimte om afspraken voor zowel werk als thuis te noteren. Ook is er een onderaan ruimte gemaakt om vergaderpunten, overdracht, to do en belangrijke punten voor de volgende week te noteren.

Verder beschikt de agenda over de volgende pagina's:
  • Namenlijst van je groep
  • Stagiaire informatie
  • Klassenbudget en uitgaven
  • Leuke uitspraken van kinderen
  • Taak/urenlijst
  • Websites + eventuele wachtwoorden
  • Notities





Kortom echt een aanrader! Nog een tip op de website van Leerkrachtorganizer vind je ook nog veel gratis downloads die heel tof zijn. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoek iemand die...

KABOEM!

Waarschuwingen en gedrag zichtbaar maken